Coding principles

Coderingsprincipes worden gebruikt om programma’s te coderen en u kunt deze gebruiken om de interface van uw programma te coderen. Er zijn vier basisbedieningselementen die worden gebruikt om de interface van uw programma te coderen en dit zijn code, menu, help en info. De code is het hart van het programma, het regelt hoe het programma eruit moet zien, het komt uit het klasse bestand (of de klasse bestanden) waarvan het is afgeleid en het override bestand (of de override bestanden). De menu besturingselementen worden gebruikt om de verschillende manieren om het programma te openen aan te geven en de help besturingselementen worden gebruikt om de gebruiker te laten zien hoe het programma geopend moet worden en enkele mogelijke berichten die je boven in het programma kunt zien. De info-besturingselementen worden gebruikt om de informatie op te slaan die je aan de gebruiker moet laten zien en de help-besturingselementen worden gebruikt om de berichten te laten zien. Deze vier basis besturingselementen zijn wat de programmeur aan de programmeur levert en de programmeur levert deze besturingselementen aan de programmeur.

De codeur wordt ook gebruikt om het programma te toulereren en hij zorgt ervoor dat alle code correct loopt. De programmeur kan het programma uitvoeren om te controleren wat alle besturingselementen doen en daarna kan hij de code controleren. Als er iets is dat hij niet wil uitvoeren, kan hij het verbergen voor de gebruiker en de applicatie of hij kan de helpsectie verbergen. Zoals je ziet kan de codeur soms variabelen gebruiken en soms niet, maar hij kan ze verbergen voor de gebruiker. Hij kan de gebruiker geven wat hij wil en hem vertellen hoe het te gebruiken of hij kan het aan de gebruiker laten zien.

Zoals u ziet heeft de programmeur soms niets met het programma te maken, maar gebruikt hij het gewoon en brengt hij er wat wijzigingen in aan en wil hij het opslaan. Ik denk dat jullie dit kunnen begrijpen als jullie de code lezen. Ja, de programmeur moet goede code schrijven en het goed maken, maar de code wordt niet verondersteld door de gebruikers te worden gebruikt, het wordt verondersteld aan het zicht te worden onttrokken. De programmeur zou alleen de code moeten schrijven die hij wil gebruiken en hij zou moeten controleren dat het gebruikt wordt.

Ziet u, dit is wat nodig is in OOP en object georiënteerd programmeren. Eenvoudige, zinvolle code die platform onafhankelijk is moet worden geschreven. Goede, zinvolle code die platform onafhankelijk is moet worden gemaakt en ondersteund. Als het niet correct wordt gebruikt, is de software gebrekkig.

Softwareontwikkeling in vooral in het internettijdperk moeilijk gebleken. De snelle ontwikkeling van personal computers en de snelle ontwikkeling van het World Wide Web maakten het onmogelijk om IDEAL-praktijken te volgen bij het ontwikkelen van softwareapplicaties. In plaats van een software te schrijven of een goede toepassingscode te produceren, moeten programmeurs nu gewoon een programma schrijven dat slechts één specifiek ding doet. In dit geval zou de programmeur publiekelijk moeten praten over het concept van het ontwerp, concrete implementaties van het ontwerp moeten leveren, en de rest overlaten aan wie dan ook die toevallig in de ontwikkelomgeving van het programma aan het werk is.

De programmeurs kunnen goede code produceren wanneer zij het probleem hebben geanalyseerd en een idee hebben van hoe het op te lossen. In werkelijkheid bestaat het produceren van goede code uit delen van de uitvoering. Het is niet voldoende om een goede parser geschreven programmeercode te hebben. Je moet ook begrijpen welke delen van de uitvoering je moet gebruiken om het beste programma te produceren. Dan, schrijf je de code.

Lees meer:
Software quality

Author

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *