Internet marketing

Is u ooit verteld dat het internet in wezen een instrument voor informatiegebruik was dat niet in de handel mocht worden gebracht?

“Het internet verbindt bedrijven niet met elkaar”, is een veelgehoorde uitspraak van bedrijfsleiders. Men moet zich echter afvragen hoe deze beweringen zowel waar als nuttig voor het bedrijfsleven kunnen zijn.

U kunt het internet gebruiken als een winstcentrum om bedrijven met elkaar te verbinden voor zowel reputatie- als merk opbouwdoeleinden, dit is hetzelfde als alle marketinginspanningen. Als het goed gedaan wordt kan een bedrijf een sprong maken naar een hogere verkoop met een veel gemakkelijkere en exponentiële manier om toegang te krijgen tot klanten die ervoor gekozen hebben om te winkelen op een bedrijfslocatie (winkel).

Om deze reden verwachten bedrijven klanten te bereiken. Het grote voordeel van marketing op het internet is dat het soort publiek dat een bedrijf aan een bepaalde doelgroep kan verkopen vrijwel onbeperkt is.

Branding & Reputatie:

Brand building gaat over het vestigen van een merk. Kijk naar bedrijven als Apples iPod assortiment of de F railing bedrijf getotaliseerde online portfolio andettes, theres een ton van redenen om vertrouwen consumenten nu beschouwen het product of de dienst te zijn kwaliteit.

Een groot voordeel van het opbouwen van een merk is het feit dat klanten door hun ervaringen een band met het bedrijf kunnen ontwikkelen en in plaats van te betalen voor hun product, ontvangen zij het gratis van het bedrijf.

Klantvolger:

Met Branding en Reputatie, de beste manier om klanten aan te spreken is te stellen. Het bedrijf vertrouwt niet op bedrijfsspecifieke hulpmiddelen of materiaal, maar gebruikt in plaats daarvan het internet voor een eenvoudige aanpak van merkopbouw en prospectie.

Interessante feiten:

Gemiddeld 77% van de zoekers komt niet verder dan de eerste 2 pagina’s van de zoekmachines, en uit onderzoek blijkt nog steeds dat alleen degenen die hun zoektermen nauwkeurig invullen de top 10-lijstjes vinden (en 33% zijn snel door).

De Top 10 sites weerspiegelen de meest gebruikte termen door consumenten en de term set aan de rechterkant van de top 10 laat zien hoe een zoeker zou kunnen zijn misgegaan. Resultaten kunnen ook de pagina site inhoud, kopie (met name het trefwoord gedeelte), op pagina elementen en nog veel meer onderzoeken.

Unieke Bezoekers = Unieke Verkopen:

Als u het online bezoekersaantal niet haalt, bent u niet verder van het gewenste resultaat (vandaar betaald om te halen).

Het grote voordeel voor bedrijven is dat er gratis tools zijn om website informatie te valideren zoals statistieken en bezoekersgegevens. Met deze gegevens kunnen resultaten worden verkregen, als een bedrijf een marketingcampagne overweegt om het aantal bezoekers te verhogen dan is onderzoek positief in het analyseren van de resultaten potentiële verkeersbronnen met de potentiële impact op website en internet gebruikers actie, of verkoop en click-through rate.

Het belangrijkste van alles is dat de website kan worden geoptimaliseerd om de zichtbaarheid op het web te vergroten. Hoe meer de zoekmachines weten over uw website, blog of andere online gepubliceerde inhoud, hoe meer verkeer naar uw website.

Enkele van de websites die weinig verkeer genereren zijn:

SEO artikelen SEO persberichten SEO advertenties SEO link uitwisselingen Link Exchange

Om te weten te komen hoe u het verkeer op uw website kunt doen toenemen, kunt u Google Analytics en andere validatie-instrumenten raadplegen.

 

Author

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *