Product ontwerpbureau

 

Onze eerste taak is om een duidelijk idee te krijgen van hoe u wilt dat een ontwerp functioneert

Om te beginnen beheerst u het concept volledig om een precies idee te krijgen van hoe u wilt dat het product ontwerpbureau functioneert. Het eerste concept dat je maakt zal de basis zijn voor alle nieuwe concepten die je hierna maakt

Om u een idee te geven van hoe visuele ontwerpers u kunnen helpen, zullen we een paar voorbeelden bespreken:

Hier volgen enkele aspecten van de ontwerpprocessen:

Website ontwerp conflicten

Een andere belangrijke manier om een impact te geven aan uw website ontwerp is het in evenwicht brengen van licht en donker. Dit kan alleen worden gedaan door het ontwerpen van uw site in overeenstemming met de principes van licht en donker om een gevoel van opwinding en interesse voor de gebruiker te creëren.

Visueel ontwerp moet de kleur theorie communiceren

Zo is de standaard kleurentheorie gebaseerd op drie kleuren, rood, groen en blauw. De kleur rood lijkt de meest dominante van deze drie te zijn. Het ontwerp moet deze kleuren effectief gebruiken.

Door kleurentheorie effectief te gebruiken, kan een ontwerper in enkele dagen een ontwerp maken dat de aandacht van de bezoeker trekt

Tijd voor de ontwerpspecialist

Houd in gedachten dat verschillende mensen unieke kleur principes volgens het individu, waardoor ze verwerken op hun eigen manier met betrekking tot de kleuren die zij de voorkeur geven. Wij ontwerpen een brede waaier van kleuren, waaronder zwart en wit, grijs, wit, grijs, en geel.

Dit vereist uiteraard een enorme hoeveelheid onderzoek van authentieke bronnen om al deze kleuren correct te kunnen gebruiken.

Bijvoorbeeld, een ontwerper zoals wij houdt misschien niet van groen, maar dit is een scheldkleur voor ons. Dit betekent dat een groene gebruiker een site kan oppikken omdat de ontwerpers hem veel groene kracht geven. Ze krijgen dezelfde impact die een gemiddelde gebruiker graag voelt.

Sommige kleuren hebben psychologische aspecten. Geel is een kleur die we kunnen voelen, terwijl rood een impact heeft op ons gevoel. De kleuren die we echt sterk moeten gebruiken in ons ontwerp zullen betekenen dat ze onze geest onbewust zouden beïnvloeden.

Noties over kleur

Wanneer wij kleurenleer uitleggen, vragen veel mensen ons welke shirts wij voor dit artikel hebben gedragen. Alle kleuren hebben betekenis. Blauw en goud zijn twee kleuren die wij uw bedrijf ten zeerste aanbevelen.

Een achtergrond over het groeperen van deze kleuren

Wanneer we op dit punt aankomen, zeggen we dat de kleuren ons t-shirt bedrijf zullen beïnvloeden en daadwerkelijk iets kunnen betekenen voor dit bedrijf. Sommige kleuren beïnvloeden onze geest en andere zeggen veel over uw bedrijf. Laten we zeggen dat we het ontwerp van het menu van de winkel die kleding biedt, voor het bedrijf. Elk van de kleuren van het menu heeft er iets mee te maken. Zo staat groen voor het leven en blauw voor veiligheid en vrienden. Geel leidt naar de harten en rood naar de appel.

Author

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *