Instagram Cursus

Je eigen Instagram account, dit kan een online testimonial zijn; laat een ontwerper een eenvoudig visitekaartje maken; je eigen telefoon, en dat wordt je persoonlijke account (zie het voordeel van een zakelijke account).  Volg onze Instagram Cursus om hier meer over te leren!

Hoe gebruik ik Instagram?

Nee, echt. Hoe gebruik ik Instagram? Het klinkt misschien wel duidelijk hoe je Instagram moet gebruiken maar als we het hebben over marketing, hebben de meeste mensen geen idee hoe je Instagram voor zoiets moet gebruiken. Hier hebben we het ook in onze Instagram Cursus over. Als je nu snel wat tips wilt kunt u de artiekel hier beneden lezen.

Principes lanceren

Creëer:- Heb identificerende beelden en Reputatie “merk”. Dus creëer een beeld van je bedrijf samen, in, en rond je bedrijf, creëer een team logo als je er al een hebt lopen, een team blikvanger, je missie statement, logo’s, je soort persoonlijkheid, brandility, grap of Slogan; creëer ook een goed geïnformeerd, regelmatig volume van Instagram Beelden van je organisatie.

Tag vrienden

Op de “Contact” pagina heb je een tabblad voor “Volgers”. Op dit tabblad kun je mensen taggen die je foto’s het leukst vinden, of die je posts of opmerkingen interessant vinden; plus je kunt ook medewerkers, partners, partners taggen. U kunt niet alleen feedback krijgen van uw vrienden, maar u kunt mogelijk ook nieuwe teamleden of klanten aantrekken voor uw internetbedrijf.

Maak Cover Image

Zorg ervoor dat uw bedrijfspagina een geweldige foto heeft die de aandacht van uw klanten trekt. Zoals jij goed werk levert, zou jij dat ook moeten doen. Door het creëren van een simplistische afbeelding in Photoshop; waar u ook automatisch afbeeldingen uploadt, zorg ervoor dat het “cover afbeelding” is of gewoon uw naam (bijv. “Aanbevolen werknemer – bijgedragen door /u/salesname”). Het zal professioneler zijn. Of je zou een aangepaste afbeelding kunnen ontwerpen van een foto of een foto- Prize- Winner geeft je een optie.

Pas uw omslag afbeelding aan

Suggesties zijn bijvoorbeeld het plaatsen van een logo op de foto, een bedrijfsnaam (afhankelijk van waar uw afbeelding van is) of gebruik een afbeelding van uw eigen bedrijfswebsite als inspiratie. U kunt het sjabloon ook aanpassen; het is beschikbaar op de rechtermuisknop van uw gepersonaliseerde Afbeelding op uw persoonlijke profielpagina.

Tag elke afbeelding

Vergeet niet om al je afbeeldingen te taggen onder het tabblad “iamments”. Deze tag zal u toelaten om uw dubbele posts te beheren (u hebt misschien de optie om een “URL” te gebruiken hoe de afbeelding oorspronkelijk werd gedownload, en niet alleen uw duplicaten te beheren, u zult uw inspanningen aanzienlijk verminderen, door ervoor te zorgen dat de juiste posts worden bekeken, in tegenstelling tot de “URL” optie die wordt gebruikt), en u zult de volgende frustratie situatie vermijden — het delen van een post die iemand anders in zijn album heeft opgeslagen.

Optimaliseer uw product/merk

Net als u of uw medewerkers, moet u de maximale grootte en URL instellen van afbeeldingen die u promoot of die iets zeggen over uw organisatie. En zodra uw afbeeldingen zijn geupload, vergeet dan niet om specifieke klanten en volgers te taggen die uw afbeeldingen volgen. Wanneer u afbeeldingen maakt; kunt u ze eenvoudig optimaliseren door alt tags aan te passen, en specifiek te zijn in het kiezen van de grootte en URL. Vergeet niet om de naam van de originele afbeelding te gebruiken, omdat deze dan verloren gaat zodra de afbeeldingen worden geüpload naar een Instagram-account.

Selecteer een thema

Het creëren van een goed thema voordat je afbeeldingen uploadt maakt je account niet alleen visueel aantrekkelijker, maar geeft je ook meer controle over de posts die er verschijnen. Na het toevoegen van uw afbeelding vergeet niet om uw publiek en vrienden te taggen met behulp van veel zoekzinnen die de aandacht van uw klanten zullen trekken. U kunt thema’s maken door gebruik te maken van Google zoekopdrachten, door het toevoegen van afbeeldingen uit uw eigen afbeeldingen directory als u er een heeft, door gebruik te maken van Trefwoord of Trefwoord zinnen zoals “beroemde werknemers”, “top werknemers”, “bedrijf werknemers”, “winst klanten”, enz. Baseer uw zoekopdrachten op specifieke trefwoorden, en ga verder. U kunt trefwoord zinnen voor elke locatie, zoals “Chicago kantoor werknemers”, ” Dallas kantoor werknemers”, “New York kantoor werknemers”, enz.

Recente berichten

Tag recente berichten aan uw fan lijst of vrienden door het opnemen van een oproep tot actie op uw afbeeldingen. U kunt dit doen door middel van een call to action icoon en zet veel nadruk op tijd of wat u wilt uw producten passen op uw berichten.

Geef fotoverzamelingen weer, dat wil zeggen, fotosets of willekeurige afbeeldingen.

Inhoud

Geef inhoud weer die deel uitmaakt van je merk, zoals tekst, video, links, etc. Als je inhoud bijdraagt aan je speciale domeinen, kun je ook een specifieke foto claimen als “autoriteit foto”, en je collega’s belonen met een toegift, een gesigneerd glas, een swag, speciale tag, etc van je publiek.

Zit je in categorieën? Zoek ernaar en stel je filters in. U kunt zich richten op uw plaats van belang met filters, zoals mensen browsen het onderwijs, werknemers, werknemers, mensen op reis, enz; centrale lichtbron van licht, filters op bepaalde inhoud; absorberen overbrengen redactionele licht, dropdown filters.

Wilt u meer hierover leren? Check onze Instagram Cursus uit!

Author

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.