website laten maken delft

Wanneer u een online winkel maakt, moet u beslissen welke indeling het beste bij uw bedrijf past. De meest voorkomende zijn het klassieke verticale formaat, het horizontale formaat en de hybride. Ruimtes zoals de Amazon marktplaats, eBay en Etsy zijn allemaal horizontaal. Uw bedrijf kan ook succes hebben met een mix van de twee. De verticale lay-out is de meest populaire keuze onder kleine online retailers. Dit komt deels door de lange geschiedenis van e-commerce. Verticale sites waren zeer gebruikelijk op gedrukte media. Volgens een studie is 93% van de consumenten eerder geneigd op een productcategorie in een winkel te klikken als deze verticaal is ingedeeld.

Leer uw klanten kennen.

U moet klantonderzoek gebruiken om uw klanten beter te begrijpen en te zien of ze de voorkeur geven aan bepaalde functies of thema’s in uw online winkel. U kunt tools zoals Google Analytics en Hubspot’s Site Insight gebruiken om uit te zoeken welke CTA’s mensen naar uw site sturen, hoeveel bezoeken u krijgt, op welke pagina’s deze bezoekers landen, waar ze de site verlaten en wat hun browser, besturingssysteem en apparaattypes zijn. Met deze informatie kunt u uw klanten beter begrijpen en te weten komen wat zij graag willen zien in de online aanwezigheid van uw merk. U kunt ook verschillende CTA’s uitproberen en kijken wat het beste werkt voor uw bedrijf.

Wees niet bang om voorbeelden te laten zien van wat werkt en wat niet.

Er zijn talloze manieren om een website te ontwerpen, en uiteindelijk is het belangrijk wat werkt voor uw bedrijf. Elke ondernemer kan beginnen met een goed ontwerp en eindigen met een slecht ontwerp. Het is belangrijk om de tijd te nemen om uw klanten echt te kennen, hun behoeften te begrijpen en te kijken wat voor u het beste werkt. U kunt een ontwerp tegenkomen dat in theorie een goed idee lijkt, maar in de praktijk niet werkt. U bent misschien bang om dit ontwerp aan uw klanten of investeerders te laten zien, maar uiteindelijk verspilt u alleen maar middelen. Het is belangrijk om OK te zijn met falen en te leren van je fouten. Het is ook belangrijk om te zien wat niet werkt, zodat u dezelfde fouten in de toekomst kunt vermijden.

Conclusie

Het ontwerp van een website is net zo belangrijk als de inhoud als het gaat om het stimuleren van verkoop en merkbekendheid. Het beste wat u voor uw bedrijf kunt doen, is een professioneel ontwerpbureau zoeken en met hen samenwerken, zodat u een ontwerp op maat krijgt dat al uw verkoop- en marketingstrategieën omvat. Met het juiste ontwerp krijgt uw bedrijf een meer gestroomlijnde en efficiënte online ervaring die conversies stimuleert en ervoor zorgt dat meer klanten uw site bezoeken.

Een website is alles als het gaat om branding en marketing van uw producten, diensten en merk als geheel. Daarom is het belangrijk om tijd en geld te investeren in het ontwerpen van een esthetisch verantwoorde website die de verkoop stimuleert en de merkbekendheid vergroot.

Author

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *