overwerk is iets wat alle succesvolle mensen moeten doen - conceptontwikkelaar stockfoto's en -beelden

De fase van onderzoek en ontwikkeling (R&D) is het belangrijkste aspect van een concept.

Je hebt misschien gelezen dat een concept een algemeen idee is. Wanneer u echter van plan bent uw merk te lanceren, gaat een concept meer over acties dan op zichzelf. Een strategie heeft vaak meerdere strategieën nodig om alle bases te dekken.

Boerderijdieren

Betekent dat dat ik irrelevant word voor de boerderijdieren? Nee. Het betekent simpelweg dat je met minder voor de hand liggende middelen kunt laten zien wat je kraam uiteindelijk probeert te bereiken.

Het kan zijn dat u het bij het verkeerde eind heeft met het doel dat u wilt bereiken, maar zoals u de bovenstaande voorbeelden kunt gebruiken om uw punt te illustreren? Nee. De beslissingen zijn binnen jouw controle, wat betekent dat je dingen kunt blijven ontkennen die je niet kunt controleren of maximaliseren, in plaats van het belang ervan te erkennen.

Boodschap + structuur = strategie

Kies bij het maken van uw bedrijfsstrategie (binnen uw algehele bedrijfsplan) de acties waarop u zich wilt concentreren versus externe krachten en strategieën. De volgende, een reis geleid door doelstellingen die leiden tot het moment van beslissing, zal u het succes brengen dat u wenst en verdient .

Redenen waarom je ervoor hebt gekozen om je strategie te creëren

Dus hoe ga je het precies bereiken?

U kunt hetzelfde kiezen voor onze bedrijfsstrategie. Of u bezit het platform al, het kan uw product of dienst zijn, of het kan een ander gebied zijn. Hoe dan ook, ga naar de volgende stap ELKE actie wordt in een specifieke volgorde verwerkt.

Bepaal eerst (vóór uw ingestelde checklist) de algemene componenten van de strategie, die beschrijven…

Nadenken over de strategie zal u helpen om de doelstellingen en actiestappen duidelijk te krijgen, zodat u door het hele proces wordt geleid:

Deciding which mode is best (and subsequently), for your business will be a call to your creative team or brain trust for each of these components.

©Escorial – 2010

Once you have a 10-step setup, down to a more specific details, each step will proceed with 3 actions:

The objective

The objective is what you want to do with each of your step.

Same for each of your90 day strategiesto begin with.

A critical first step with an email reaching your audience, human clicks to the "Buy" button, and $ batch of money built up while customers purchase rewards.

You see, we are very specific with the objective. Thinking about what, what you want to say to the audience we want to say is critical. The objective must beremely clear in your mind, too much less will confuse the audiences. The events of the day.

Action step

A fully comprehensive plan will generally consist of:

Aim #1 is to generate leads (ready to buy). Aim #2 will sell while these prospects gets through your strategy. Aim #3 is to convert all leads into business. If more than 3 of 4 objectives are in place your close to "Getting Started" stage.

Ideas for advertising

How will you engage with your audience?

Action step

Strategic Spending Concepts (Royalty free)

What comes to mind I said?

I will accept (ifual) input to make future budgeting decisions

select detailed marketing divisors

Action stage [Specific]

What are the key risks or challenges of your current marketing channels?

Stay ahead of your competition/optimize your marketing budget

Break down "Key" trends and differences in consumer behavior

Analyze competition for nearest trap ( oppose the seniorsof the "bows and arrows" versus providing a less expensive solution

Action steps

Is the strategy analyzing your target audience for optimum

Action steps

Review performance of competitors after analyzing those resulting from your strategy

Review each of the above objectives, actions, and metrics

Is know what's missed, what's going on for all the targets?

As a rule, if you don't know where you are or why you are lacking, then its time to implement the strategy.

Action Strategy

Zoals vermeld, kunnen de drie actiestappen elke combinatie zijn van de acties die u op volgorde moet uitvoeren. Als er maar 1 actiestap per doelstelling is, dan worden alle stappen uitgeschreven, dan moet je de acties groeperen in resultaat, met degene die achter het hoogste doel gaat.

Actiestappen

Specifieke actiestappen van elke doelstelling worden gespecificeerd (zoals hierboven).

Oude verbeterde strategieën zullen worden gebruikt als nieuwe initiatieven, dus beëindigde strategieën zijn een goed idee om een ​​voorbeeld van een Doelenadmin-logboek te trekken dat de meeste heeft bereikt en daarmee de hoogste potentiële ROI.

Alle benodigde resources van de kant van de klant (dit omvat upgrades, hosting, doorlopende ondersteuning)

Actiestappen

Gebaseerd op

Actiestappen

Optimaliseer ongeveer 4 traditionele aandachtspunten voor elke strategie.

Author

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *